Klacht: Rekening geblokkeerd

op 30 juni 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Cannock Chase heeft mijn rekening laten blokkeren, nav een aanslag waterschapsbelasting uit 2012(!), voor een woonadres waar wij niet eens meer woonachtig waren. Wij hebben in 2011 een huis gekocht en wonen sinds die tijd daar. Nu heb ik de nota uit protest betaald, maar er loopt nog steeds een blokkade op mijn rekening, en mijn pinpas is ook ingenomen door de betaalautomaat. Ik wil dit zsm opgelost hebben, anders ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen en de gemaakte kosten(ik heb vrij moeten nemen van werk om dit allemaal te regelen) op hen verhalen.
Ik heb nooit een brief of aanmaning over deze kwestie ontvangen, en Cannock Chase kan ook niet aantonen dat deze brieven wel verstuurd zouden zijn.

Als de blokkade opgeheven wordt, en ik mijn geld terugkrijg want deze aanslag is volledig onterecht!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 01 juli 2016 om 08:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U heeft geen formeel bezwaar ingediend. Alleen op basis hiervan kunnen wij uw verzoek in behandeling nemen.

Wij verzoeken u om een met redenen omkleed bezwaar in te dienen via teambelastingen@ccc.nl of via postbus 103, 6650 AC Druten.

Vertrouwende u hier mee voldoende geïnformeerd te hebben,
met vriendelijke groet Cannock Chase

Heeft op 01 juli 2016 om 09:25 geantwoord

Dat er bezwaar gemaakt moet worden om te beoordelen of de vordering correct is, snap ik ook wel. Dat is het 2e punt van mijn klacht. Het eerste punt is dat ik de nota zoals gemeld al 3 dagen geleden heb betaald(onder protest overigens), maar dat de blokkade op mijn rekening nog steeds niet is opgeheven. Als dit vandaag niet opgelost is dan schakel ik mijn rechtsbijstand in, en zal ik tevens klachten indienen bij het NVI en de Ombudsman.

Alle klachten die gemeld zijn door Xander27