Klacht: Rekening

op 17 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een brief gekregen van een zogezechde incasso van luxe style over iets wat ik zou besteld hebben waar ik zelfs niets van af weet.
Na veel mails blijven ze dreigen. Met rechtzaak enz.
Die bestelling zou zogezrcht bijna 2 jaar geleden zijn. Wat moet ik doen.

Gewenste Oplossing:

Dat ze me gerust laten en stoppen met te dreigen voor iets waar ik niet van af weet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 23 december 2017 om 20:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Anneke,

There has been communication in 2016 with our customer service where it has become evident that the order has been placed as a result of filling in the form and agreeing to the terms and conditions.

We have not received any contact since, despite sending reminders. As the goods have not been received, the case has now been closed.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke van den bilcke