Klacht: Rekening

op 31 oktober 2017 over Inshared in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn premie betaald. Dit elke maand opnieuw. Inshared, zegt dat ik 1 premie niet betaald hebt. Terwijl dit wel zo is. De betaling kan ook niet met iets anders verrekend worden. Ik heb geen openstaande boetes of iets bij inshared. Naar het eerste telefoon gesprek, wat al 3 dagen duurde. Voordat inshared naar mij belde. Zeiden hun dat er niks openstaat. En nu staat er wel weer wat open. Ik heb nog een klacht bij Inshared ingediend en tot nu toe heb ik geen reactie. Wel een email met daarin, dat ik nog een premie moet betalen. Nu heb ik mijn verzekering afgemeld. Maar hun nemen mijn klachten niet serieus. Ze bellen ook niet terug en lichteN jou gewoon. Waar je bij staat.

Gewenste Oplossing:

Nooit meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TamaraG