Klacht: reservatie

op 22 januari 2020 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb deze website gevonden op internet. Ik wilde gewoon de prijs zien masr de factuur is al gekomen. Op de website van reizendeals staat dat ik mag de reservatie annuleren binnen 14 dagen voor 100 euro. Ik heb geschrijven voor de 14 dagen afgelopen zijn da ik wil mijn reservatie annuleren en ik heb verricht verkrijgen dat ik mag niet annuleren. Nu is berricht van incassobureau gekomen dat ik moet 50 euro meer betalen. Ik verstaan dat echt niet waarom moet ik de factuur betalen als ik wil niet naar reis gaan?

Als mijn factuur geannuleerd is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 22 januari 2020 om 09:33 geantwoord

Beste heer Yurfetov,

Op onze website wordt meerdere malen aangegeven dat een bod bindend is en niet onder het herroepingsrecht valt.
Daarnaast kun je niet bieden zonder een account aan te maken. Wij hebben, op 30 november 2019 (net binnen 14 dagen na aankoop van de deal),inderdaad een bericht ontvangen waarin je aangeeft dat je wenst te annuleren.

Wij hebben je toen direct terug gemaild met de vraag of je de deal misschien liever wilt omruilen naar een andere deal, omdat je in je eerdere mail aangaf dat je geen datum kon kiezen. Wij gaven je dus de optie om een deal te zoeken die wel geschikte beschikbare datums had voor jou.

In deze mail hebben wij je ook gevraagd of je binnen 48 uur wilt terug mailen. Wij hadden je binnen deze 48 uur namelijk de beëindigingsvergoeding alsnog kunnen aanbieden. Echter heb je nog eens 2 weken gewacht met antwoorden,
waardoor wij helaas de beëindigingsvergoeding niet meer konden aanbieden.

Wel hebben wij nogmaals aangeboden de deal te ruilen. Je hebt hierna niets meer laten horen. Je hebt daarna twee herinneringen ontvangen, maar niets betaald. Daarom waren wij helaas genoodzaakt de factuur uit handen te geven aan het incassobureau.

Team Reizendeals

Alle klachten die gemeld zijn door Aysun Yurfetov