Klacht: reis chalkidiki

op 17 oktober 2019 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

Beste, vannacht terug gekomen van een 5 daagse reis naar Griekenland, wauw we gaan naar een LUXE 5 sterren hotel … dachten we… helemaal niet, daar gaan we zeker niet klagen, mensen waren heel vriendelijk en kunnen daar niets aan doen, en wat hadden ze kunnen doen? Jullie beloven ons Luxe 5 sterren en zij zijn gewoon blij dat er mensen naar het hun denkende 5 sterren hotel komen … maar ik stuur het nà onze reis om u op de hoogte te stellen en volgende mensen deze reis niet te beloven.. eten was 3 sterren, geen variatie, kamer was oud… proper wel, dat zeker en vast ! Badkamer beschimmelt, konden niet douchen zonder dat de badkamer een gevuld bad werd… ( het gene we van alle andere mensen ook hoorden) Ik heb foto’s als u ze wil zien… Maar we voelen ons echt geript… hoop dat jullie andere mensen dit niet meer aandoen… Wij zullen niet zo gauw meer bieden op Reizendeals… Daar te horen was iedereen ontevreden en ik weet dat wij met ons tweetjes geen indruk achter kunnen laten maar ik licht jullie graag in over dit alles… Mensen die daar ook met reizendeals waren waren aan het dromen dat ze hun geld zouden terug krijgen… Hoop is veel in het leven natuurlijk 🙂 Nee het was echt spijtig , voor dit geld hebben we zeker geen zaak gedaan, het
gene we wel dachten te doen met dit systeem van bieden op Reizendeals… Hopelijk kunnen jullie iets met onze feedback… ga anders zelf eens 5 daagjes naar daar.. Beste ondervinding dan! Vriendelijke groeten, fijn weekend en nog veel succes met u zaak, Kim Bernaerts

Wanneer we krijgen wat ze ons beloven... gaan jaarlijks 6 tot 8 keer op hotel op vakantie, meestal 4 sterren dus hadden echt hoge verwachtingen en dachten dat een 5 sterren echt hét van hét ging zijn... geef ons onze 4 sterren dan maar...

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 17 oktober 2019 om 15:39 geantwoord

Beste mevrouw Bernaerts,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat jij jouw klacht indient na terugkomst van de vakantie. Wij kunnen achteraf gemelde klachten namelijk niet meer oplossen.

Wij hebben zelf kort geleden het hotel mogen bezichtigen en kunnen ons niet vinden in jouw verhaal. Het hotel scoort ook een 8,1 op de website van Booking en de best mogelijke beoordeling ‘uitstekend’ op de website van Tripadvisor.

Wel willen wij je bedanken voor de feedback.

Team Reizendeals

Heeft op 17 oktober 2019 om 17:03 geantwoord

Het haalt niks uit om feedback te geven... Oplossing is er niet, gewoon dit niet meer aanbieden aan de mensen... Het gaat ook niet over het hotel weet u , onze klacht is dat U ons DIT aanbied, laat denken dat we een FANTASTISCHE deal sluiten om voor dit bedrag naar DAT hotel te gaan... Dus hotel kan gerust 8.1 beoordeling hebben... Blij voor hen. Maar ja... Denk niet dat wij de enige zijn die hierover een klacht hadden dus... Reizendeals zal van ons geen goede referenties krijgen, mond aan mond reclame is nochtans de beste... Spijtig... succes in de toekomst, Vriendelijke groeten, Kim

Alle klachten die gemeld zijn door KimmekeBernaerts72