Klacht: FRAUDE vakantie reizen

op 16 oktober 2019 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

ik won een reisdeal vakantie naar griekenland ALL IN voor en superprijs zegden ze,
ik was verplicht om de reis direct te betalen plus alles extra’s was apart te betalen ;
bagage, transport heen en terug naar hotel
ik kom gisteren avond aan waar een luidruchtige receptie is ,
en constante moeten roepen om mekaar kunnen verstand
kwam met mijn 5 jarige zoon aan die super moe was en veel honger
we kregen een koud schotel voor te eten , was NIET TE ETEN !
dan ging ik naar de manager om oplossing te vinden
WE KREGEN CHIPS,
hotel heft kiezelstrand, had duidelijk gevraagd aan reizendeals dat
we wilden zandstrand ,
eten is zeer beperkt in deze hotel
toevallig iedereen die gisteren kwamen met reizendeals en boekten met reizendeals gingen naar de anastasia hotel,

WIL EEN FANTASTISCHE VAKANTIE HEBBEN IN EEN ECHTE
5 HOTEL
WIL DIRECT VERPLAATSING NAAR EEN VAN MIJN GEKOZEN HOTELS OF ANDERS WIL IK MIJN GELD TERUG EN NAAR HUIS GAAN

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reizendeals.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reizendeals.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reizendeals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reizendeals.nl

Heeft op 16 oktober 2019 om 16:00 geantwoord

Beste mevrouw Adalys,

Spijtig te moeten lezen dat je een klacht hebt over de door ons geboekte accommodatie.
Je geeft het volgende aan: ik betaalde deze want dacht dat ALL IN was en ze boden 5 hotels aan waarvan mocht zelfs 2 hotels vooraan kiezen van voorkeur
Echter klopt dit niet helemaal. In de deal staat het volgende vermeld:
Deze pakketreis is inclusief:

- Alexandros Palace Hotel Suites
- Elinotel Apolamare
- Anastasia Resort Spa
- Alia Palace

Je verblijft in een luxe 5 hotel waar het ontbijt, lunch, diner, tussendoortjes, koffie, thee, fris en lokale alcoholische dranken allemaal bij zijn inbegrepen.

Nergens staat vermeld dat je zelf een keuze kunt maken.
In het boekingsformulier heb je in de opmerkingen het volgende aangegeven:
en liefst kies ik een hotel met zandstrand zoals de Theophano Imperial Palace als eerste keuze of als 2de keuze de Alia Palace Luxury Hotel, wegens dat mijn zoon een goede vakantie kan doorbrengen op een fijne zandstrand, is onze eerste keer dat we reizen naar griekeland, en ik heb een beetje nagecheckt en deze 2 hotels ljken wel zandstrand te hebben,

Het klopt inderdaad dat bovenstaande hotels zandstranden hebben, maar het was een voorkeur, en op voorkeuren kunnen wij bij een verrassingsreis niet altijd een garantie geven. Je weet immers niet van te voren welk hotel geboekt wordt.

Je hebt van ons op 29 augustus 2019 de bevestiging ontvangen wat betreft jouw reis. Hierin hebben wij het volgende vermeld:
De accommodatie van de reis is 2 weken voor aanvang van de reis bij ons bekend. Wij hebben jouw voorkeuren genoteerd, echter kunnen wij hierop geen garantie geven, aangezien je het hotel niet kunt kiezen.

Gezien de vertrekdatum op 08 oktober was en alle reizen 6 weken voor vertrek voldaan dienen te zijn, hebben wij je meerdere malen een herinnering moeten sturen. Ook dit hebben wij in de bevestiging van 29 augustus vermeld:
Let op: Aangezien de reis op zeer kort termijn plaats vindt en betalingen van openstaande facturen binnen 6 weken voor aanvang van de reis geheel voldaan dienen te zijn volgens de regels van het ANVR willen wij je verzoeken om vandaag te betaling per Ideal te voldoen.

Je hebt inderdaad gekozen voor extra opties; koffer ruimbagage, retourtransfers en het uitsluiten van luchthavens. Dit zijn optionele opties, deze zijn niet verplicht. In het boekingsformulier had je hier ook overal op “Nee” kunnen klikken.

Het is inderdaad jammer dat jouw zoon een koude maaltijd voorgeschoteld heeft gekregen. Onze ervaring met het hotel is uiterst positief. Naast een zak chips had de maaltijd naar onze mening ook wel opgewarmd kunnen worden.
Wel moeten wij hier bij zeggen dat je heel laat aankwam in het hotel. Dat het hotel jou en je zoontje nog geprobeerd hebben jullie een maaltijd te serveren, vinden wij dan ook heel netjes, gezien het restaurant al lang gesloten was.

Ook geef je in jouw klacht het volgende aan: DAT WIL ZEGGEN DAT IS MAAR EEN KEUZE HOTEL EN NIET 5 VERSCHILLENDE HOTELS OM TE MOGEN KIEZEN.
Ook dit klopt niet helemaal. Wij boeken alle hotels welke genoemd worden in de tekst. Dat je niet kunt kiezen, is denk ik wel duidelijk. Bij de verrassingsreis is er geen mogelijkheid om te kiezen.

Team Reizendeals

Heeft op 16 oktober 2019 om 17:16 geantwoord

deze reisbureau is puur oplichterij,
DEZE WAS DE EERSTE EN DE LAATSTE KEER DAT IK BOEKTE MET REIZENDEALS

Alle klachten die gemeld zijn door ADALYS