Klacht: Reisverzekering diefstal in Marokko niet geaccepteerd en verzekering stopgezet door unigarant

op 19 juli 2016 over Unigarant in de categorie Verzekering

We zijn juli 2015 op vakantie geweest naar Marokko, daar aangekomen bleek dat er was ingebroken was en spullen waren we. We hadden alles vervangen dus sloten. De buren gewaarschuwd dat we weer weg gingen met onze kids. En als er iets weer gebeurd dan kunnen ze ons altijd bellen.
Dus we zijn met onze kids vertrokken naar het noorden van Marokko. En na paar dagen kregen we weer bericht van de buren dat er weer ingebroken zou zijn in onze ouderlijk vakantiewoning. Dus nu al onze bagage enz. Waren weg. Ook onze aankopen die we hadden gekocht met onze kids. Dus we wensen echt niemand wat ons is gebeurd. We zijn weer naar de politie gegaan hen hebben weer en aangift gedaan. Van diefstal en gerommel met onze huissleutels/ slot. Dus deze aangift hebben we mee genomen uit Marokko. Maar die persoon die de aangifte getypt heeft rommelde maar wat en schreef wat hij wilde. Omdat wij de arabische taal niet spraken konden wij het ook niet ontcijveren wat hij schreef. Dus die aangift had ik doorgegeven aan ZLM en die heeft het doorgegeven aan Unigarant. Unigarant heeft het document laten vertalen en er stond iets anders op. Veel foute informatie. Dus Unigarant heeft geconstateerd dat er fouten waren en ik had hun verteld van dat wat ik vertel en gedeclareerd had de waarheid was en da ik naar Marokko ga om bewijzen te gaan halen en ook mijn onschuld kan bewijzen. Onze advocaat in Marokko is ook met deze zaak bezig en de personen die ons huis zijn ingeboken ook bericht gaan worden. We zijn nu in totaal 3 x bestolen want in maart van dit jaar hebben ze weer ingebroken. Maar deze x zijn ze met hete daad betrapt en worden gelukkig bericht. Ik hoop uit mijn hart dat ze bericht worden. Want ze weten niet wat ze ons gedaan hebben, het huis is ook van onze overleden moeder en zieke vader. Dus onze 2 woning in Marokko. Unigarant en de ZLM hebben onze pakket verzekering geweigerd en stopgezet. Omdat ze ons beschuldigen van fraude. Het is zo pijnelijk om zo behandeld te worden. Terwijl wij nooit in onze leven iets verkeerds hebben gedaan. Ik heb zelfd de Unigarant gezegd dat wij alle bevoegdheden willen geven om onze verhaal na te trekken ook in Marokko of met onze Marokkaanse advocaat. Tot nu toe luisterd niemand naar ons en onze pakketverzekering wordt morgen stopgezet. Dus help ons a.u.b.

Gewoon dat ze ons verhaal geloven en dat ze alles gaan terug draaien van ons op zwarte lijst te zetten. Wij zijn eerlijke mensen en willen eerlijk behandeld worden. Dus ook gewoon zoals ieder mens verzekerd blijven.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

Bericht van Unigarant

6 maanden geleden - Bedankt voor uw klachtmelding via www.klacht.nl. Wij nemen uw klacht in behandeling en nemen hierover contact met u op. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unigarant

Heeft op 08 augustus 2016 om 10:29 geantwoord

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:41 geantwoord

Ze hebben alle bewijzen gekregen. Maar toch blijven ze bij hun standpunt.
We gaan door tot wij onze recht krijgen. Hoe kan dit nou??

Alle klachten die gemeld zijn door Aicha hamid