Klacht: reisverzekering diefslal

op 05 augustus 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

Mijn zoon is met 8 personen op vakantie geweest in spanje in loreta mar van 22 juli tot 29 julie in een villa en daar is ingebroken en ze hebben bij iedereen kleding gestolen en bij mijn zoon koffer en alle kleding.alle jongens krijgen en hebben alles vergoed bij andere verzekerings en mijn zoon niks. En hij was verzekerd voor diefslal al een paar keer gebeldt en nu heeft ie politie raport en foto’s opgestuurd maar nog niks gehoord.hij heeft gewoon recht op zijn geld voor zijn kleding en zijn koffer die is meegenomen.

Wij zijn te vreden als mijn zoon alles vergoed krijgt daar heeft ie gewoon recht op

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

2 weken geleden - Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw melding op dit forum. Fijn dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent. Natuurlijk onderzoeken wij uw klacht. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) onze inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. We sluiten de klacht op deze site af. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door lotje74