Klacht: reisverzekering 365dagen perjaar met med kosten

op 16 november 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

ik ben jilles verweij 26-9-1943 059386964 thomas mannplaats 392 tel 0651010511 op 20september is mijn vacantie begonnen van amsterdam naar johannesburg met de klm 591 tijdens de vlucht heb ik het firus opgelopen in mijn darm 24september ben ik opgenomen in het pretoria oost hospital tot 26-9-2017 en van 30september tot 1october er zijn 5scan,s gemaakt waar ook problemen bij mijn prostaat zijn waargenomende arts heefd mij te kenne gegeven om 1october terug te vliegen naar rotterdam amsterdam ik heb een rekening gekregen van kpn voor mijn mobiel 0651010511 die alleen gebruikt is voor alarmcentralen anwb voor zorgverzekering en centraal beheer reisverzekeringverloren vacantie dagen van 20september tot 21maart 2018 daarvan zijn er maar 10vverstreken waarvan 4dagen in het hospital plus het verschil met ticket,s van 20september 21maart 2018 en verandering op 1octoberde arts van centraal beheer nam een besluit dat de reis van 1october niet medich nootzakelijk was had ik moeten wachten dat mijn leven een hel zou moeten worden ik ben 30october naar docter timmer gegaan voor controlen van mijn prostaat en 13october word het verder onderzocht op 9december moet ik opgenomen worden voor darmonderzoek de verzekering wil mijn schade niet toekomen

dat centraal beheer tot inzicht kom dat ze fout zitten het is toch even Apeldoorn bellenze hadden mij in contact moeten brengen met vertegenwoordiger van centraal beheer om alles voor mij te regelen ze hadden toegezecht met de klm in contact te gaan om terugreis te regelen dat is ook niet gebeurd ik heb voor 100%recht om schadeloos gesteld te worden

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van

6 maanden geleden - Goedemiddag meneer Verweij, Ik kan me gezien uw verhaal voorstellen dat u teleurgesteld bent in ons antwoord. Daarnaast hoop ik uiteraard dat uw gezondheid snel weer verbetert. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten. Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer

Reactie van de melder van de klacht jverweij

5 maanden geleden - ik most van dockter in het pretoriaoosthospital op 1october terug naar nederland omdat ik 2maal voor hetzelfde probleem was opgenomenmaar de niet genote vacantie van 6maanden met terug reis voor ondrzoek in nederland heefd centraal beheer afgedaan omdat er geen annuleringsverzekering zou zijn afgesloten ik heb niet geannuleerd ben van 20september tot 1october in zuidafrica geweest dus hoe annulerin g oplichting bedoel central beheer sdusmoet nog opgelost worden ga van de stoel af van dockter,s en recvhtsgang dus niet even apeldoorn bellen dus

Bericht van

5 maanden geleden - Goedemiddag meneer Verweij, Ik heb uw bericht doorgezet naar onze klachtenafdeling. Mijn collega heeft aangegeven uw dossier nog eens goed te willen bekijken. U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie. Dat kan per e-mail of telefonisch zijn. Net als u, hoop ik op een positieve uitkomst. Vriendelijke groet, Patricia - Centraal Beheer Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jverweij