Klacht: Reis zomaar gewijzigd

op 14 juli 2016 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ACHTERLIJKE Maatschappij !!! Ticket geboekt voor 14 juli, vervolgens is de tijdstip veranderd hierover hebben we een mail gehad.
Vandaag aangekomen op het vliegveld en vervolgens staat ons vlucht Opeens er niet tussen..
Bij de informatiebalie zeggen ze vervolgens dat het tijdstip weer is verandert!!! Achterlijk gewoon ze doen geen eens moeite voor een klant om ze van te voren te informeren. Noooittt meer bij Nuhr ticket kopen!!

Gewenste Oplossing:

Van te voren de moeite nemen om je klanten te informeren als een vlucht wordt gewijzigd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Medine,

Helaas is er blijkbaar iets fout gegaan in de communicatie met u als klant. Dat betreuren wij ten zeerste. Het gaat weliswaar om een incident waarbij wij u klaarblijkelijk tekort hebben gedaan. We zullen uw dossier er nogmaals bijhalen om te kijken hoe we tot een passende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Nuhr.nl
After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door MSHN