Klacht: Reis zomaar gewijzigd

op 14 juli 2016 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

ACHTERLIJKE Maatschappij !!! Ticket geboekt voor 14 juli, vervolgens is de tijdstip veranderd hierover hebben we een mail gehad.
Vandaag aangekomen op het vliegveld en vervolgens staat ons vlucht Opeens er niet tussen..
Bij de informatiebalie zeggen ze vervolgens dat het tijdstip weer is verandert!!! Achterlijk gewoon ze doen geen eens moeite voor een klant om ze van te voren te informeren. Noooittt meer bij Nuhr ticket kopen!!

Van te voren de moeite nemen om je klanten te informeren als een vlucht wordt gewijzigd!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:54 geantwoord

Dag Medine,

Helaas is er blijkbaar iets fout gegaan in de communicatie met u als klant. Dat betreuren wij ten zeerste. Het gaat weliswaar om een incident waarbij wij u klaarblijkelijk tekort hebben gedaan. We zullen uw dossier er nogmaals bijhalen om te kijken hoe we tot een passende oplossing kunnen komen.

Nuhr.nl
After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door MSHN