Klacht: Reis vroegtijdig beëindigd

op 28 april 2017 over Flixbus in de categorie Busreizen

Beste,

Op zaterdag nacht 22 april ben ik samen met een vriendin in de flixbus gestapt naar Berlijn.
Ten eerst was dit geen beloofde bus zoals staat aangegeven op de websites. Er is een extern bedrijf ingehuurd. Deze bus was ontzettend krap en niet te doen voor 7 uur lang reizen. Ten tweede was er geen wifi in de bus en ten derde geen stopcontacten zoals beloofd. Wij voelde ons in deze bus absoluut niet veilig en prettig. Er was geen beenruimte de voorstoel lag bij ons op de schoot. Dit kon ik lichaam niet langer aan. Daardoor hebben wij besloten de reis vroegtijdig te beëindigen in Bremen (eerste stop). Hierdoor hebben wij extra kosten moeten maken voor een overnachting in een hotel en een terugreis van Bremen naar Groningen. Wij hadden met Flixbus geboekt om maandag nacht terug te gaan van Berlijn naar Groningen ook deze reis hebben wij niet gemaakt. Wat een leuke trip naar Berlijn had moeten zijn is helaas heel anders beëindigd.

Een vergoeding voor de omkosten die wij gemaakt hebben en de terugreis van flixbus vergoed krijgen aangezien we nooit met de bus zijn teruggegaan vanaf Berlijn.

Alle klachten die gemeld zijn door xhelga