Klacht: reis turkije

op 21 juli 2012 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

wij hadden een reis geboekt alany van 23-06 tm 10-07.Hebben de hostets 24 juni gezien daarnaar vond ze het nier meer nodig wilde een bootreis boeken maar ze kwam gewoon niet.Ook waren er geen mededelingen op het bord moesten zelf ach teraan om te weten te komen hoelaat de bus ons ophaalde wij zijn dus niet tevreden hebben maar ergens anders een bootreis geboekt onze volgende vacantie staat bij jullie geboekt eind october hoop dat de service beter is anders was dit de laatste reis met jullie

dat laten wij aan jullie over iniedergeval betere service.met vriendelijke groet Fam zandbergen emailzandbergen33@quicknet.nl--Burgemeesterhouwingsingel 119-1781-xh-den-helder.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 08 oktober 2012 om 13:40 geantwoord

Op klachten, geplaatst voor 1 juni 2012 kunnen wij helaas niet meer ingaan daar ons de diverse informatie ontbreekt en deze niet meer volledig is te achterhalen zonder een compleet overzicht te kunnen maken. Genoemde klachten zullen wij desondanks in de opgeloste fase zetten.
Op klachten, geplaatst op of na 1 juni 2012 zullen wij, na dit gemeld te hebben aan betreffende consument, via de gebruikelijke procedure reageren op de klacht. De melding op deze site wordt ook dan in de opgeloste fase gezet.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door zamiha98