Klacht: reis naar tunesie

op 13 augustus 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

toen we aan kwamen in hotel moesten we nog 2 uur wachten op onze kamer, we moesten wachten aan de receptie in een hete omgeving nergens airco en daar zaten we in onze lange broek.

het eten . we hadden weinig keuze alles werd voor onze neus weg genomen ,borden te kort viezer borden de maandag kwam de man van Neckermann langs en zei da we vanaf dinsdag in apart restaurant mochten gaan eten . Gelukkig ,want er waren veel klachten . Het was echt een varkens stal. Ja het was wel een stukje beter .het was er rustiger, maar eten was koud en weinig variatie , stokbrood hard en uitgedroogde pistolets .
Voor de kinderen is er niks , alleen pizza ,pizza ,pizza . Normaal gezien als je opreis gaat verdik je , wel tis omgekeerd we zijn vermagerd.
Smorgens vroeg kwamen ze de handdoeken weg halen en pas na 5had je nieuwe, das wel verveeldend als je wilde douchen na zwemmen moest je lang wachten .
De kamer was echt vies .de poets vrouw kwam langs heel onbeleefd. Er hangde aan de deur een kaartje met niet storen op en wat deed ze binnen komen zonder kloppen en ik stond daar in onder douche ze bekeek me .amai was er ni goed van .nog nooit zo beschaamd geweest . Ze kwam een handdoek brengen . Kon er ni mee lachen .
Het is er overal vies aan de pool bar stinkt het naar een riool. En overal erg vies ze zouden eens serieus mogen poetsen.
Smorgens als we om 9uur ging ga eten telkens toen begon ze daar te poetsen , ze moeten da doen voor de mensen komen eten .
De zee . Die van Neckermann mocht da wel laten weten van de kwallen in de zee. Iedere dag zijn we gestoken en tis heen leuk gevoel . Leuk als je een kind hebt die graag eens in de zee zwemt.
En dan die van Neckermann die man kwam langs voor info .wel de volgende keer moet hij geen moeite doen ,zo gehaast da die was, je had de kans ni om een excursie te boeken , je moest da ma doen in hotel bij die zage man .amai
Ik heb daar een ober gezien die van restaurant kwam die gebruikte glazen haalde en wat dacht je da die da aftasten nee, giet gewoon de restjes uit en vulde die terug , wat vies .
Iedere dag moest ik handdoeken vragen we zijn met 3 personen en we kregen een grote en een kleine leuk .altijd ga vragen ,maar we kregen er wel .dat was geen probleem .
Ik vroeg eens wc papier aan de kuis vrouw onze was op . A nee ik moest wachten tot ze langs kwam .amai ze kwam telkens maar ’s avonds. Ik ging telkens naar onze kamer naar wc, ja was een eindje stappen maar had ervoor over de wc van receptie was verschrikkelijk. Stinken.
Een keer hebben we een zeepje had.
Aan zwembad zijn we een handdoek gestolen . Die bevolking daar amai . Nooit of nooit kom ik daar nog terug . De Europeanen tellen daar niet . Als je stond aan te schuiven in de rij voor een dessert of zo en stond zo Arabier of wat achter je die werd eerst bediend.
Ja tis een laste minute maar dat Neckermann ons dit aanbeveelde ze zei sendito is een goeie hotel amai ze mag hebben

Tevreden van het weer , de zon

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 13 augustus 2017 om 19:42 geantwoord

Geachte heer David,

Hartelijk dank voor uw melding via Klacht.Nl.
U plaatst via Neckermann Nederland een klacht op Klacht.Nl.
Echter u heeft de reis geboekt via Neckermann België.
Wij zijn een apart bedrijf en kunnen derhalve uw klacht niet in behandeling nemen.
U dient de klacht bij Neckermann België in te dienen.

Neckermann Reizen
Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door joachim david