Klacht: Reis gewonnen, geen datums beschikbaar

op 12 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een 10 daagse busreis naar Blanes gewonnen voor mijn 17 jarige zoon en een vriend van hem.
Dit zou zijn eerste vakantie alleen zijn. Netjes vrij gevraagd van zijn vakantiewerk vanaf 21 juli. Boeken was onmogelijk en er stond geen enkele beschikbare datum. De dag erna meteen gebeld en ook de desbetreffende medewerker kon niet boeken. Hij zou het doorzetten naar een andere afdeling. Vandaag een mail ontvangen dat het alleen mogelijk is om eind augustus te boeken! Een jongerenreis????? Dan beginnen de scholen alweer!!!! Geen vakantie voor hem dus. Ook heb ik contact opgenomen met Beaches, 21 juli is nog boekbaar alleen voor een veel hoger bedrag. Ik vind dit echt geen manier van veilingen aanbieden. Kan je iets niet waarmaken, laat dan mensen ook niet bieden en ontvang niet onterecht geld. Tuurlijk wordt het teruggestort maar er zijn nu wel 2 pubers blij gemaakt met een dooie mus.

Ik ben pas tevreden als mijn zoon en zijn vriend op 21 juli kunnen gaan genieten van hun vakantie naar Blanes met Beaches voor de €98,00 die ik gewonnen en betaald heb via vakantieveilingen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 12 juli 2017 om 13:48 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat jullie niet tevreden zijn met de gewonnen veiling voor de 10-daagse busreis naar Blanes. Wij kunnen ons voorstellen dat jullie heel erg teleurgesteld zijn en met name de pubers. Helaas is de enige mogelijkheid om hierin te compenseren de veiling te annuleren. Dit hebben wij inmiddels in werking gesteld. Het volledige aankoopbedrag is al teruggestort op de rekening. Wij willen u graag nog tegemoet komen met een veilingtegoed. Dit tegoed zullen wij naar uw e-mailadres sturen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling.

Mila-Webcare VV

Heeft op 12 juli 2017 om 17:08 geantwoord

Hier heb ik geen vakantie voor terug.
Is niet de eerste keer dat ik dit mee maak bij jullie.
Een tegoedbon lost dit probleem niet op. Zet geen vakanties online als jullie dit niet kunnen waarmaken.
Echt heel vervelend

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolepijnenburg