Klacht: reis geboekt bij bevestiging bleek reis verkeerd om om

op 06 augustus 2017 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

aangegeven geboekt en betaald vertrek 8-8-2017 van Amsterdam naar Casablanca en 20-8-2017 van Casablanca naar Amsterdam. Betaald na 30 minuten bevestiging per mail ontvangen staat de reis verkeerd om. Stress geld betaald en nu? Zondag niemand te bereiken de vliegmaatschappij gebeld die kunnen niets doen omdat Supersaver een tussenpersoon is. Die kun je op maandag dan wel bellen om 8:00 uur. Stress betaald niet op vakantie kunnen o waarom geboekt helemaal overstuur en we moeten nog met vakantie. Niemand om te helpen dit op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Als de reis zoals in eerste instantie geboekt vertrek 8-8-2017 amsterdam - Casablanca en retour 20-8-2017 Casablanca - amsterdam door gaat en geregeld is. Ons boekingsnummer van de vlucht is S3XDLP

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door natalie.van.aalten@hotmail.com