Klacht: Registratie snelle motorboot traaaaaaag

op 16 juli 2016 over RDW in de categorie

Om te beginnen ben ik bij 2 verschillende ‘postkantoren’ geweest waar ze er niet uit kwamen doordat ik geen rompnummer heb, wat bij mijn weten ook niet nodig is gezien het geschatte bouwjaar van 1975.
Bij het 3e postkantoor kwamen ze verder…maar er nog niet helemaal uit en dus hebben ze telefonisch contact gezocht met jullie (de RDW dus).
De informatievoorziening naar de postkantoren mag dus wel iets beter.

Vervolgens leek alles goed te gaan, maar nee hoor….na een paar dagen kreeg ik een brief waarin werd aangegeven dat mijn rompnummer niet correct is! Tevens verzoek om een foto van het rompnummer (dat er niet is) en het vaartuig.
Ik stuur een mail naar het adres dat is aangegeven in de brief en krijg een automatisch antwoord met… “De afhandeltijd van uw email is 3 weken.”
HOE lang zeg je?! Belachelijk als je het mij vraagt.
Ik begrijp dat ze het drukker hebben in de zomermaanden en ik begrijp ook dat ze toch de enige zijn waar je terecht kunt (monopoly…), maar 3 weken om te reageren op een email? Het is ondertussen 2016 hoor.

Als de RDW de informatievoorziening naar de postkantoren verbetert en als ze mijn email binnen enkele werkdagen beantwoorden.
Dit lijkt mij niets te veel gevraagd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht joostdeboer85

11 maanden geleden - Na deze klacht hier geplaatst te hebben kreeg de RDW ineens wel haast. De volgende werkdag werd ik gebeld en alles zou diezelfde dag nog geregeld gaan worden. Het kan dus wel...

Alle klachten die gemeld zijn door joostdeboer85