Klacht: Registratie aantal bezoeken niet correct

op 10 september 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Al geruime tijd (ca. 3 jaar) ‘diamond klant’ bij Holland Casino. Zo ook afgelopen jaar. Mijn kaart was geldig tot 31-7-17, voor deze tijd netjes minimaal 25 bezoeken gebracht. Er werd mij verteld: meneer, als u voor 31-7-17 nog 1 bezoek brengt houdt u uw diamond kaart. Dit dus gedaan en bij het eerstvolgende bezoek, op 5 augustus dan ook een nieuwe Diamond kaart ontvangen te Scheveningen. Twee weken later opnieuw een bezoek gebracht aan de vestiging in Utrecht, zonder problemen. Zoals het hoort …

Gisteren echter werd mij bij de entree van de vestiging Utrecht verteld dat ik terug naar een platinum kaart zou moeten. Blijkt dat ze ineens een ander telsysteem hebben, namelijk per afgelopen 12 maanden en dat dit dus kan betekenen dat je halverwege de geldigheid van de kaart je deze toch ineens moet inleveren. Een erg vreemd systeem lijkt me … aangezien in de algemene voorwaarden van het Favorites programma toch echt staat dat de kaarten 12 maanden geldig zijn… (zoals het ook altijd was). Een hoop moeilijk doen voor niks dus (1 bezoek nu te weinig, terwijl ik voorgaande jaren altijd bezoeken teveel had). Met de medewerker viel niet te praten. Zeer jammer om als vaste klant zo behandeld te worden. Ik zal een stuk minder vaak terugkomen.

Het registratie systeem van aantal bezoeken verbeteren (de app, e-mails en medewerkers achter de balie) geven alle een andere indicatie. Daarnaast uiteraard mijn Diamond Kaart terug aangezien ik deze net vernieuwd had en hiermee al enkele bezoeken mee had gebracht.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht John Nvt

2 maanden geleden - 2 maanden verder en nog geen enkele reactie

Bericht van Holland Casino

1 maand geleden - De vestiging heeft contact opgenomen met meneer Lem om de situatie uit te leggen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 01 december 2017 om 13:31 geantwoord

Heeft op 12 december 2017 om 09:03 geantwoord

Standaard argumentatie, incorrect

Bericht van Holland Casino

1 maand geleden - Geachte meneer Lem, Vervelend dat u het niet eens bent met de mail. Om uw klacht af te kunnen handelen lijkt het ons verstandig om telefonisch contact op te nemen met Claudia Rollman. Telefoonnummer 030-750 42 03 Met vriendelijke groet, Customer Services Holland Casino

Alle klachten die gemeld zijn door John Nvt