Klacht: Regelmatig poging tot afschrijving € 15 van mijn rekenin

op 09 september 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Inmiddels probeert Global collectie € 15,00 van mij rekening af te schrijven.
Ik heb hen een mail gestuurd met deze onterechte poging tot afschrijving. Ik krijg van hen een mail terug dat ik niet in hun systeem zit. Vreemd antwoord ik, jullie proberen echter wel geld van mijn rekening af te schrijven. Ik heb deze incassant geblokkeerd, echter stoppen de poging tot afschrijving niet

Ik ben tevreden als de pogingen tot afschrijving stoppen en ik wil absoluut bevestiging dat ik uit een systeem ven verwijderd zodat dit een keer stopt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 12 september 2018 om 15:29 geantwoord

12-Sep-2018 De heer Nusselein per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door marEnus