Klacht: Regelmatig geen of de verkeerde krant bezorgd

op 24 april 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks herhaalde melding wordt nog steeds regelmatig de krant niet bezorgd of krijgen we de verkeerde krant (N.B! De Telegraaf!)
Als dat zo doorgaat zullen we het abonnement moeten opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Als de klacht serieus is aangepakt en de krant iedere dag wordt bezorgd zoals het hoort. De vervanging door de digitale krant vind ik geen goede optie, omdat we niet voor niets op de papieren krant zijn geabonneerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evert Wind