Klacht: Regelmatig geen krant ontvangen

op 06 augustus 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ondanks diverse meldingen en toezeggingen van het AD wordt mijn krant niet bezorgt op het overeengekomen vakantie adres.
De krant met een voor geadresseerd adres voor een ander wordt wel bezorgd.
Mijn krant wordt niet voor geadresseerd ondanks de toezegging van het AD en dus regelmatig niet bezorgd.
Het AD kan wel goed de schuld bij iemand anders neer leggen, maar komen zelf geen enkele afspraak na.

Er zijn maar 2 lezers die de krant op dit adres ontvangen, en het AD krijgt het niet voor elkaar om 2 voorgeadresseerde stickers te maken.
De reactie is elke keer we gaan er werk van maken, we gaan een sticker aan vragen, we gaan een klacht indienen, we gaan de bezorger aanspreken, het ligt aan de camping.
Het blijkt nooit aan het AD te liggen.
Er is er maar een verantwoordelijk, en dat is het AD , wat te beroerd is om een voor geadresseerde sticker te maken.
Een sticker aanvragen binnen het AD kost wel 2 dagen, 4 dagen verder geen krant, geen sticker.

Inmiddels weer 2 keer totaal al 6 keer in 2 weken geen krant ontvangen.

Als het AD zijn toezeggingen na komt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schuijlenburg