Klacht: Regelmatig geen folderbezorging

Zoetermeer wijk 11 op 10 december 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Bij deze een klacht over het niet ontvangen van wekelijkse folderpakketten. Gedurende de maand oktober en begin november 2019 zijn er geen folders bezorgd (ongeveer 6 a 7 weken). In november ging het weer 2x goed en sinds eind november tm heden (10 december 2019) weer helemaal niets (alweer de 3de week nu). Gaarne checken of hier wel een bezorger op zit.

Gewenste Oplossing:

Simpel. Als ik niet hoef te reageren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 11 december 2019 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen meneer Bavius,

Wij hebben onze lokale inspecteur op de hoogte gebracht dat de verspreiding bij u, sinds 3 weken, niet meer naar wens verloopt. Hij gaat met hoge urgentie onderzoeken waarom de verspreiding niet meer naar wens verloopt, en gaat deze zo snel mogelijk en zo goed mogelijk herstellen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoetermeer wijk 11