Klacht: Regelmatig alleen vermelding “wacht op GPSsignaal” De weg volledig kwijt.

op 09 juli 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Na aanschaf van mijn start 25 heb ik direct al binnen 7 dagen contact opgenomen over dit probleem. Herhaald terug moeten zetten naar de fabrieksinstellingen had totaal geen resultaat.
Nu 14 maanden later na aanschaf en veel contacten met TomTom is het na een reparatie (incl. herstelmodus) nog steeds hetzelfde. Ik had wel een andere gerepareerde start 25 kunnen krijgen, maar met het risico om toch weer met problemen te maken kunnen krijgen.
Nu heb ik een start 62 met 25% korting mogen aanschaffen. Deze werkt naar volle tevredenheid bij hetzelfde gebruik als de defecte start 25.
Was het niet juist geweest dat er al direct na de eerste melding anders op gereageerd had moeten worden. Nu alleen maar ellende en irritatie gehad. Had ik eigenlijk gelijk een nieuwe start moeten krijgen i.p.v. verlengen en uitstellen?

Het zou prettiger geweest zijn als ik het verschil zou moeten bijbetalen voor de aanschaf van een andere navigatie. Ook al omdat ik direct de problemen heb gemeld. Nu heeft het mij na 14 maanden bijna het dubbele gekost.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door L.C. Heusdens