Klacht: Refund aktie Acer Liquid M330

op 15 oktober 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Op 4 oktober heb ik bij de Kijkshop een Acer Liquid M330 simlock vrije telefoon gekocht. Op deze telefoon met artikelnummer 164975 zit een € 20,00 cashback actie via specialpromos. Nu kan ik echter niet op de site van specialpromos. Ook niet mideels de link welke reeds eerder bij een andere klacht van een ander persoon was gemeld. De link heb ik hieronder bijgevoegd.
Hoe krijg ik mijn € 20,00 retour.
Michel de Groot

Als ik mijn cash back heb terug ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 17 oktober 2016 om 12:11 geantwoord

Geachte mdegroot1969,

Vermoedelijk wordt het probleem veroorzaakt door de \"https\" in de link. U kunt de volgende link gebruiken: http://www.specialpromos.nl/acer/liquidm330 De website werkt, en is de enige manier om u in te schrijven voor cashback actie.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar specialpromos@ac-systems.com. U kunt ons ook telefonisch bereiken op 0800 2020767 (80 cent/gesprek).

Acer Serviceteam,

Bericht van Acer

1 maand geleden - Geachte mdegroot1969, Onze excuses. In het vorig bericht staat alsnog een verkeerde link. U kunt de volgende website gebruiken: www.specialpromos.nl/acer/liquidm330 Met vriendelijke groet, Acer Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door mdegroot1969