Klacht: Refund

op 29 mei 2021 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

In maart 2020 heb ik een vlucht geboekt via supersaver. De vlucht ging naar Tanger(Marokko) de vlucht zou starten in Amsterdam op 28 jul 2020 om13:55 via Lissabon om15:55 en uiteindelijk in Tanger om 23:50 uur. Het ging hierom een retour vlucht.

Deze vlucht ging niet door, door de corona virus. Sindsdien heb ik een aanvraag gedaan naar een refund. Zij accepteerde dit en zouden hier achteraan gaan. Ik heb hun ondertussen vaker gesproken omdat de refund maar niet kwam. Elke x gaven ze aan dat de zaak is excalleert naar een andere afdeling die daar over ging en het zal niet lang meer duren. Dit duurt nu al langer dan een jaar. Ze doen er helemaal niks mee en elke keer als ik bel geven ze aan een paar dagen te wachten. Toch ontvang ik niks van hun.

Gewenste Oplossing:

Volledige refund

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eslam