Klacht: Reeks van oneerlijke onwettelijke acties

op 20 februari 2018 over Bazuin en partners in de categorie Incassobureaus

Op 20 december 2017 heeft de rechter uitsprask gedaan. Deze beschikking verplichtte Bazuin en partners om op het beslag op de huurtoeslag de bedlagvrije voet toe te passen. Welke Bazuin tot op die dag geweigerd had.

Allereerst heeft het 35 dagen geduurd voordat de beslagvrije voet gewijzigd was, omdat het toen al lang en breed 2018 was. Wat betekende dat door gewijzigde inkomsten die bvv niet up to date was. Ik heb netjes begin januari de nieuwe cijfers plus bewijsstukken opgestuurd, hier werd geen gehoor aan gegeven. Net zoals de 5 verzoeken erna, en 3 officiële klachten. Er wordt niet inhoudelijk op ingegaan, maar steeds naar drogredenen gegrepen.
Dit staat in schril contrast met de 2 dagen die Bazuin nodig had om voor mijn deur te staan, na een uitspraak die wél in hun voordeel viel.

Dit is schandalig en gaat alle perken te buiten. Bazuin breekt hierbij wet- en regelgeving, en volgt de uitspraak vd kantonrechter niet (of veel te laat).

Als dit niet schsndalig genoeg is, gaat Bazuin zelfs verder. Deze partij probeert alles aan te grijpen om me te dwingen een betalingsregeling te treffen uit mijn beslagvrije voet. Hiermee probeert Bazuin de regels betreft de bvv te omzeilen, welke overigens tegen de richtlijnen en uitspraken van de Kamer voor Gerechtsdeurwaarder ingaan. Om deze wanpraktijken kracht bij te zetten stuurde Bazuin me een Kennigeving van Voorgenomen Beslag toe. Dit was op 16 januari jl. Deze hield in dat Bazuin boedelbeslag wilde leggen, tenzij -u raad het al- ik een betalingsregeling tref. Ik moest zelfs thuisblijven om bijkomende kosten van politie en slotenmaker te voorkomen. Nu ruim 5 weken later dag&nacht thuis te hebben gezeten, is er geen deurwaarder te bekennen. Ook dit is een vorm van proberen de bvv te omzeilen, een ordinaire loze dreigement die ook op afkeuring kan rekenen bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders. Aangezien Bazuin op de hoogte is van mijn financiële situatie, weet Bazuin dat er geen betalingsregeling kan worden afgedwongen.

In al mijn ervaringen met schuldeisers heb ik nooit zo’n incompetente deurwaarder meegemaakt: Zelfs met de wet overtreden hebben ze nooit een cent kunnen incasseren, zelfs 78 euro verloren aan proceskosten. Het wilt maar niet doordringen dat er niets te halen valt.

Ik ben bang dat ik nooit tevreden kan zijn met Bazuin, daar is teveel voor gebeurt.
Wat Bazuin moet doen is de wet volgen, en de schuldenasr eerlijk behandelen. En wanneer het niet meezit durven toegeven, ipv het persoonlijk te maken.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bazuin en partners

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bazuin en partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem013