Klacht: recovery dvd

op 01 februari 2013 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Op 22 12 2012 een verzoek ingediend voor een recovery dvd en 61 Euro betaald. Herhaaldelijk gebeld waar hij bleef. Nog niet binnen werd mij steeds gezegd, maar we gaan er nog eens achteraan. 1 feb.weer gebeld en te horen gekregen dat die dvd al op 18 januari binnen was. Dus die is al twee weken binnen!!terwijl ik al die tijd aan het lijntje wordt gehouden.Stuurt u hem dan zo snel mogelijk op,zei ik. Nee dat kan niet was het antwoord, daar ga ik niet over, dat verzoek moet ik indienen bij een andere afdeling en die behandelen dat pas over 5 werkdagen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ontploft ben aan de telefoon.Ik eiste een meerdere te spreken maar doorverbinden was niet mogelijk kreeg ik te horen. Geef me dan het nummer dan bel ik zelf wel. Kon ook niet.
Ik ben zeer tevreden over mijn Acer desktop en tevens zeer teleurgesteld in de manier waarop je bij Acer wordt behandeld.

Onmiddellijke toezending van de recovery DVD

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Acer

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Acer nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

5 jaren geleden - Klant geïnformeerd via privé bericht.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 25 juli 2013 om 15:21 geantwoord

Op 13 februari 2013 heeft het Contact Center, Afdeling Aftersales, de klant persoonlijk geinformeerd per e-mail.

Alle klachten die gemeld zijn door szal