Klacht: Reclame

op 11 oktober 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik was vandaag in Etos Helmond.Er is nu een aanbieding van Lucovitaal Rode rijst gist tabletten.1 + 1 gratis. Potten a 120 tabletten voor de prijs van 34.95 per stuk.Echter ….ze hebben maar 1 pot op voorraad en er was niet bekend wanneer die vracht van deze aanbieding weer binnen komt. De medewerkster gaf aan dat ik ook een ander voedings- supplement kon kiezen.Maar vanwege de cholesterol verlaging wil ik alleen de Rode rijst gist tabletten.Btw..Was ik gisteren in Amersfoort op het stations plein bij de Etos.En daar was hetzelfde…ook maar 1 pot op voorraad.

Dat ik gewoon mijn aanbieding kan kopen op het moment van de aanbieding die geldig is , maar dat er wel voldoende voorraad is.Ik voelde het nu als kat in het bakkie.een aanbieding die niet echt aanbieding is.U mag u zelf natuurlijk altijd vrij voelen om mij 2 potten toe te sturen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Janse