Klacht: reciever niet deugdelijk

vergusmarie1962 op 16 juni 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 23 juni 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste, Wij hebben telefonisch aangeboden om de satellietontvanger om te laten wisselen, door eerste de ontvanger retour te zenden. U was hier niet mee eens omdat u dan een maand zonder televisie kwam te zitten. Wij hebben u vervolgens via...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 16 juni 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Wij hebben sinds twee maanden een nieuwe hd reciever.
Nu voor de tweede keer is er geen beweging in te krijgen.
Oplossing canal digital, een montuur sturen voor € 70,- of twee weken wachten op een nieuwe reciever!!

Gewenste Oplossing:

Toen na heel veel problemen wij toch maar overgestapt zijn naar een HD reciever was het apparaat er na 1 dag al.
Ik zou tevreden zijn als er morgen een nieuwe reciever staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 23 juni 2014 om 08:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben telefonisch aangeboden om de satellietontvanger om te laten wisselen, door eerste de ontvanger retour te zenden. U was hier niet mee eens omdat u dan een maand zonder televisie kwam te zitten.
Wij hebben u vervolgens via deze weg aangeboden om een nieuwe ontvanger toe te zenden. Als u de nieuwe ontvanger had ontvangen, wilden wij graag de oude retour.
Omdat wij u hebben gewezen op het feit dat als de oude niet retour komt, wij hiervoor een bedrag in rekening kunnen brengen, gaat u niet akkoord met dit aanbod.
Wij kunnen u dan ook niet verder van dienst zijn via deze weg en om die reden sluiten wij deze klacht.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze telefonische helpdesk via 0900-9323 (€1,- per gesprek).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie