Klacht: rechtstreeks en direct aan betaald aan leverancier TOM bv

op 15 september 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

een factuur van TOM bv van € 23,28 werd rechtstreeks aan leverancier betaald, ondanks deze betaling blijft Segoria ons bestoken met herinnering, aanmaningen en incassovorderingen, met heeft de hoofdsom verhoogd met € 40,00 wegens hun kosten voor de incasso en wil dat wij gaan betalen het factuur bedrag(dat reeds betaald is direct aan leverancier)vermeerdert met de Segorai kosten, derhalve gaan wij de oorspronkelijke factuur dan 2 maal betalen plus nog € 40,00 extra.
diverse malen Segoria per mail geschreven dat er betaald is maar men eist dat wij hun gaan betalen, wij zijn helemaal klaar met Segoria

als Segoria stopt met het turen per mail van herinneringen, aanmaningen, incassovorderingen en dreigementen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van internet-bikes.com

4 maanden geleden - Beste, Hartelijk dank voor je bericht. Heb je een factuurnummer voor me? Dan ga ik direct kijken wat ik voor je kan doen. Excuses voor het ongemak.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 18 september 2017 om 14:56 geantwoord

Geachte heer Kruis,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door maarten68