Klacht: Rechtmatige vakantie studiejaar

op 06 januari 2016 over Hogeschool Utrecht in de categorie Opleidingen en cursussen

Momenteel bevind ik mij in het vierde studiejaar van Hogeschool Utrecht, verpleegkunde aan Faculteit Gezondheidszorg. Het gehele jaar door heb ik geen enkele vakantie. Vakanties die ik eigenlijk zou moeten krijgen zijn: herfstvakantie, maar vanwege een verplaatste vakantie van een docent heb ik deze week wel les gehad. Kerstvakantie, maar vanwege drie deadlines (waarvan één verplaatst is geworden in overleg met docent) op 4 januari, is ook de kerstvakantie erbij ingeschoten. Voorjaarsvakantie: vanwege aanpassing in beleid is deze vakantie geschrapt (?).

Als ik mij niet vergis heeft een Hogeschool student recht op een X-aantal vakantiedagen gedurende het studiejaar. Ik vind het vreemd dat alle vakanties vervallen zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Utrecht over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Utrecht in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Utrecht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Utrecht

Heeft op 13 juli 2017 om 12:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door michellestatnik