Klacht: Rechter oog helemaal dicht na botox

op 01 oktober 2017 over Overige medische producten in de categorie Medische produkten

Ik heb 24 september botox laten prikken bij diana gabrials in kralingen

Mijn rechter oog is helemaal dicht .Ik kan niet rijden heb hoofdpijn steeds.Ze zeiden dat het over zal gaan ,maar is nog erger geworden

Als het niet binnen paar weken niet beter word ga ik jullie aanklagen.
Door mijn oog moest ik me ziek melden weet niet tot waneer .Iedereen kijk mij aan als of ik verminkt ben en dat is ook zo.

Ik wil dat het opgelost word en normaal kan zien.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Overige medische producten in behandeling genomen

Bericht van Diana Gabriels Verweijen

9 maanden geleden - Beste mevrouw, Het spijt mij te lezen dat u niet tevreden bent na uw injectables behandeling. Echter bent u bij Artz medical behandeld, gevestigd te Kralingen. Niet bij praktijk Gabriels, gevestigd te Barendrecht. Wij vragen u daarom zich tot hen te richten. Succes! Met vriendelijke groet, Praktijk Gabriels

Bericht van Diana Gabriels Verweijen

Reactie van de melder van de klacht Schiedam61

9 maanden geleden - Ik vind jullie antwoord op klacht interesant ,want jullie werken samen hebben een nummer afspraak heb ik bij jullie gemaakt.Nogmaals ik vind jullie antwoord heel grappig en schijnheilig.

Alle klachten die gemeld zijn door Schiedam61