Klacht: Receatie pakket pretpakt met M7 baal ontvanger

op 23 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Van af juni 2016 probeer ik tv beelden te ontvangen van canaaldigibaal.
Recreatie pakket gekocht met M7 ontvanger.dit via ziezotech in Zoetermeer. Kast heeft een maal gewerkt in Frankrijk.alles prima en goed afgesteld.
Na spanningsboog uitschakelijk kastje. Blijft kastje restanten tot je een ons weegt. Doet het niet meer. Hoe kom je in Frankrijk tot een oplossing. Niet dus.canadigibaal.wil kastje niet omruilen moet via ziezotech. Ziezotech ook geen nieuwkastje. Opgestuurd via leverancier. Katje in een zwart gat.binnen kort weer naar Frankrijk. Inmiddels 20 keer gebeld met kanaaldigibaal.200 euro armer.bloeddruk over de rode. Maar geen beeld. Dat is nog eens servies van die club. Dat kunnen ze zich permiteren. Als er geen concurrentie is
.Cees cornelissen machteld van meterenlaan 49 Delft 2628LN

Als de troep werkt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 23 september 2016 om 13:36 geantwoord

Geachte heer Cornelissen,

Heel erg vervelend dat uw ontvanger het niet meer doet. Wij raden u aan telefonisch contact op te nemen met Ziezotec.
Omdat u de ontvanger niet bij ons hebt gekocht, maar extern bij deze winkel, zorgen zij voor de omruil.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Paul K.

Webcare Canaldigitaal

Heeft op 23 september 2016 om 15:27 geantwoord

Kijk waar dat kastje uithangt bij canaalbaal. Stuur mij een nieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door Canaalbaal