Klacht: 0 communicatie, 0 oplossingen, 0 resultaat

Studio Acha op 05 september 2023 over Real Gen in de categorie Marketingbedrijven

Na meerdere keren mijn ontevredenheid te hebben aangekaart bij Realgen, en zij beloofd hier wat aan te doen, is er op heden nog niks gebeurd. Na een langdurig telefoon gesprek waar ik alles op tafel heb gelegd, zou dit worden uitgezocht en gekeken naar een passende oplossing. Ook dit kwam niet en ik werd op het contract gewezen. Ook benoemde zij dat de campagne succesvol was/is geweest, terwijl ik letterlijk 0 leads heb gekregen. Buiten dat ben ik in 2 jaar nog geen 10x gemaild met updates, is de communicatie over de campagne enorm slecht en moet ik zelf checken of de artikelen die naar mijn website zijn gelinkt überhaupt live staan. Ik wacht nu op een passende oplossing of tegemoetkoming

Opzeggen van abonnement per direct (ipv 31-12-2023 zoals beschreven in contract). Sinds juli betaal ik de facturen niet meer.

In mei is mij veel beloofd is mbt oplossing/verbetering van dienstverlening, wat niet is nagekomen. Pas eind augustus!!! kreeg ik weer contact met Realgen. Nu is voor de maat vol en wil ik zo snel mogelijk van de samenwerking af

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Real Gen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Studio Acha