Klacht: REAGEERT NERGENS OP POST, FAX en of MAIL

op 20 juli 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

ik ben nu 6 tot 9 maand bezig om mijn Mijlen te claimen
Omdat het eerst al een maand of 6 duurde voordat ik er achter kwam dat vluchten gemaakt met Condor, geclaimd dienen te worden bij Lufthansa Miles&More was ik te laat met het claimen van de mijlen
Als eerste heb ik getracht mij te registeren op CONDOR, terwijl ik daar mee bezig was floept de site over op De DEENSE SPRAAK
Later kwam ik er per ongeluk achter dat ik mij bij Lufthansa moest registeren, ik heb daar inmiddels een pasje van, maar als ik die vluchten wil claimen, krijg ik te horen dat dit binnen 6 maanden moet gebeuren.
Ni heb ik 3 e-mails waarin Condor uitlegt dat wegens problemen met hun Site dit niet mogelijk was en of Miles&More alsnog deze mijlen wil bijschrijven
Nu heeft Mile&More een mooie site waar je naar toe kunt mailen ( rechtstreeks e-mail adres hebben ze niet) Echter als ik hier gebruik van maakt krijg ik bij het verzenden een ERROR melding.
ik heb deze mail al per post verstuurd (Geen Reactie)
en per FAX ( geen reactie)
Kunnen jullie wat voor mij doen?

ik ben tevreden als lufthansa Miles&More nu eindelijk een reageert op mijn mail, post en/of Fax

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bernard Jan Wiggers