Klacht: reactie van microsoft support niet leesbaar op Mac

op 30 januari 2014 over Microsoft in de categorie Software

Nadat er spontaan mails uit mijn email verdwenen, heb ik Microsoft Support er op aangesproken via de mail.
Ze hebben toen een mail teruggestuurd.
In deze mail hebben ze de reactie niet geschreven, maar ben verplicht om op een link in deze mail te klikken om hun reactie te kunnen lezen.
Vreemd genoeg werkt deze link alleen wanneer je internet explorer hebt.
Dus met andere woorden, wanneer je Mac gebruikt is er geen mailcontact met microsoft mogelijk, tenzij je via een moeilijke weg telefonisch contact krijgt.
In dat geval zullen ze intern een aanvraag doen om de mail opnieuw te sturen in een ander format, zodat deze ook op chrome, firefox etc. te lezen is.
Dit kost hun ongeveer EEN WEEK extra. Ze konden me telefonisch ook niet vertellen wat er in deze mail stond en konden me ook niet verder helpen.

Mijn verdwenen mails terug en geen verplichting om internet explorer te hebben om mails van microsoft te kunnen lezen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

Bericht van Microsoft

3 jaren geleden - Beste, Bedankt voor deze vraag. Een URL zou normaliter ook op safari geopend moeten kunnen worden. Zou u mij deze link eens kunnen geven (kopieer deze in als antwoord op deze thread). Ik zal dan een collega even laten testen op een Mac en hem direct vragen of het resetten van Safari mogelijk een oplossing biedt. MVG, Marc

Alle klachten die gemeld zijn door Ericignatia