Klacht: Reactie telefoongesprek en actie pampers

op 24 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond vandaag op de afgesproken tijd en plaats om mijn bestelling op te halen. Stond daar voor niets geen mail bericht etc dat het er niet stond. Ik bel met de klantenservice en meldde dat ik het niet correct vond daarop viel ze mij in de rede en zei tot 3 x toe was dat het!!! Was niet eens uitgepraat! Waarop zij de hoorn erop gooide uiterst onbeschoft
Nu lees ik dat er dus wel degelijk mensen zijn due het wel hebben gekregen, is dat JUMBO trekken jullie niet 1 lijn dit kan echt niet!!
Ben uiterst ontevreden over de afhandeling en de smoes niet leverbaar normaal krijg he dame en bon om het op een kater tijdstip op te halen!
Ik hoop op een juiste correcte oplossing!!!!!

Gewenste Oplossing:

Excuus en mail dat mijn bestelling klaar staat met de actie ook voor mijn dochter!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frietje1