Klacht: Reactie op het antwoord van Vakantieveilingen.

op 17 juli 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Hartelijk bedankt voor het reageren, maar natuurlijk hebben we dit gelijk gemeld bij Hengelhoef, hun reactie was uitermate teleurstellend, want de medewerkers wisten niet wat ze ermee moesten doen. Doordat het ook druk was hebben ze ook niets gedaan. Ik ben niet ook niet het hele weekend gebleven, wij zijn zaterdagmiddag weggegaan. Ik had diaree en mijn dochtertje klaagde over haar blaas. Doordat de verwarming het niet deed was ik bang dat ze ziek zou worden. Dus met Hengelhoef contact opnemen heeft geen zin daar zij het misschien naar jullie gaan verschuiven en dan zit ik er tussen.

Ik hoop dat jullie het echt willen oplossen en ook iets met de klacht willen doen. Als je het niet wilt dan moet je dat gelijk zeggen en weet ik waar ik aan toe ben maar ook voor meerdere klanten....
Het beste is dat jullie mijn geld terug geven...

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Zoals we eerder hebben aangegeven willen wij u vragen de klacht alsnog eerst bij de Hengelhoef neer te leggen. Alleen de aanbieder van het arrangement kan namelijk ingaan op inhoudelijke klachten over de kwaliteit van de geboden dienst. Mocht de klacht niet naar tevredenheid te kunnen worden opgelost of mocht u van hen geen reactie ontvangen dan vernemen wij dit graag van u zodat wij hier wellicht nog in kunnen bemiddelen. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht wijfie29

5 jaren geleden - Beste Monique, Ik heb de klacht bij Hengelhoef ook gemeld via mail, hoop dat ze er wat mee gaan doen en me weer mailen met een positief antwoord, ik laat je dit weten zodra ik wat heb gehoord. Bedankt voor jou antwoorden. Groetjes, C Ramdayal

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 24 augustus 2012 om 10:34 geantwoord

Klant heeft wederom een klacht ingediend over dezelfde situatie. De andere klacht zal in behandeling worden genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wijfie29