Klacht: reaal autoverzekering

op 10 januari 2014 over Reaal in de categorie Verzekering

Al 4 jaar lang betaal ik de zelfde premie voor mijn autoverzekering ,mij is bekend dat deze premie elk jaar minder wordt als men schadevrij blijft.

hierover contact gezocht met reaal en kwam hier al direct mn 2e klacht tegen (20min aan de telefoon gehangen tot dat ik eindelijk contact had. Hier mijn verhaal gedaan en werd doorgestuurd naar de juiste afdeling (dacht ik) Blijkt dat ik iemand aan de telefoon had die totaal geen verstand van zaken heeft en stuurde mij weer door naar een andere afdeling ,deze afdeling heb ik nooit aan de telefoon gehad omdat de verbinding verbroken werd. Hierop schriftelijk mijn verzekering opgezecht. een bevesteging liet mij lezen dat ik binnen 10 werkdagen bericht zou ontvangen, ik ben nu 15 werkdagen verder en heb nog steeds niets vernomen van reaal, prima werk hoor echt een aanraader.

nooit meer iets te maken hebben met reaal

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reaal in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste heer Rodenberg,Wij hebben maandag gelijk even een bericht gestuurd en meer gegevens opgevraagd, om zo te kijken hoe we u verder kunnen helpen.Tot op heden hebben we geen reactie ontvangen. Heeft u ons bericht ontvangen?Met vriendelijke groet,Monique REAAL Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reaal

Heeft op 21 januari 2014 om 10:00 geantwoord

Een melding op klacht.nl heeft doorgaans tot doel gezamelijk tot een oplossing te komen.
Om die reden hebben wij twee berichten naar de klant gestuurd.
Bij het uitblijven van een reactie en de eerder aangegeven gewenste oplossing, sluiten wij deze melding.
Kunnen wij alsnog helpen, wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar op telefoonnummer 072 - 51 94 000.

Alle klachten die gemeld zijn door rodenberg