Klacht: Re: [283782] Contactformulier ordernummer DD01239041

op 29 mei 2018 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling van 8 mei 2018 (Smartwatch)
Zelfde dag betaald en bevestiging van betaling gekregen. Ondertussen 29052018 en nog steeds niets ontvangen. Ontelbare mails verstuurd en 1 antwoord gekregen dat de bestelling binnen de 2 dagen op mijn adres zou zijn. Dit is ondertussen 14 dagen geleden. Nog steeds niets ontvangen, en geen antwoorden op mijn volgende mails. Is zeer frustrerend.

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 31 mei 2018 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Struyf,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben inmiddels via de e-mail contact met u over de bestelling.
Er is een onderzoek bij onze verzendpartij gestart naar uw bestelling.

Wij verwachten dat uw bestelling dit weekend bij u bezorgd zal worden.
Indien u uw bestelling dit weekend niet heeft ontvangen, verzoeken wij u om nogmaals contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Blanca | Dealdigger klantenservice

Heeft op 05 juni 2018 om 12:57 geantwoord

Bestelling nog steeds niet geleverd. Geen antwoord op mails of telefoon verkeer. Ik verwacht graag en spoedig een duidelijk antwoord.
Mvg
Peter Struyf

Alle klachten die gemeld zijn door StruyfPeter