Klachtenbrief voor RDW
[RDW bedrijfsadres]
[Emailadres van de klantenserviceafdeling]
[Actuele datum]
Onderwerp: Klacht over Ongelijke Behandeling en Discriminatie
Geachte Dames en Heren,
Ik schrijf deze brief om mijn bezorgdheid en klacht tegen u te uiten, met de hoop dat er vanuit de RDW een effectieve reactie en oplossing zal zijn. Mijn klacht betreft een gevoel van discriminatie en onrechtvaardigheid dat ik ervaar als gevolg van eigendomsrechten die zijn verbonden aan mijn 2015 bestelbus.
Laat ik om te beginnen vermelden dat ik, als eerlijke Nederlander, altijd mijn belastingen op tijd betaal en een goede burger ben. Ondanks dat ik nog vijf jaar moet werken tot mijn pensioen, heb ik geen plannen om een nieuwe bus aan te schaffen. Ik merk echter op dat veel oudere bussen, bestuurd door arbeidsmigranten en Oost-Europeanen, ongehinderd rondrijden. Dit heeft mij ertoe gebracht te geloven dat ik als een hardwerkende burger gestraft word voor het bezit van een voertuig dat reeds 11 jaar oud is.
In mijn optiek lijkt dit een ernstige schending te zijn van Artikel 8 en Artikel 26 van het Verdrag inzake de Rechten van de Mens, die het recht op respect voor privéleven, eigendom en het recht op gelijke behandeling zullen beschermen. Het schijnbare gebrek aan gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid das gebeurt, is zorgwekkend en staat volledig tegenover de geest van deze relevante artikelen.
Als oplossing voor dit probleem, ik verzoek u om alle maatregelen die nadelig zijn voor eerlijke mensen zoals ik, worden teruggedraaid, of dat er een nieuw voertuig wordt verstrekt zoals we dat hebben.
Ik kijk uit naar een passende reactie en een constructieve oplossing om deze ongelijke behandeling te beëindigen. Ik geloof ook dat deze klacht niet alleen mijn belangen behartigt, maar ook die van alle eerlijke Nederlandse burgers in vergelijkbare situaties.
In afwachting van uw reactie,
[Je Naam]
[Je Contactinformatie]
