Klacht: RDW is mijn bromrijbewijs nr kwijt ?

op 14 augustus 2017 over RDW in de categorie

Beste,

Ik heb een klacht betreft RDW deze is als volgt.
Jaren geleden werd er uitzondering gemaakt voor mensen die voor 1980 geboren zijn. Je kon destijds je rijbewijs voor de brommer ophalen bij het postkantoor (klinkt nu heel raar maar waar) Ik heb dat toen gedaan echter was dit slechts een tijdelijke regeling bij de invoering van het bromcertificaat deze moest je toen “omruilen” ik heb dat toen gedaan. Ik ben toen in een vervelende scheiding terecht gekomen en ben mijn rijbewijs voor de brommer kwijt geraakt. bij opvraag bij de RDW kreeg ik vrolijk een bericht dat ik niet bezit was van zon rijbewijs ?? Hoe kan dit nu als antwoord kreeg ik op mijn mail daarna hoe dat dit mogelijk was. U zult opnieuw lessen moeten nemen en uw rijbewijs halen ???? Ik had het bovenste uit gelegd en er werd gezegd of dat ik gek was omdat ik dacht dat je je rijbewijs kon kopen jaren terug…..

zucht ik ben alleen staand ouder omdat de RDW mijn gegevens kwijt is kan ik hier toch niet voor opdraaien. ik ben al keer aangehouden door de politie bij een algemene controle deze vonden dat ook raar ik heb gezegd dat ik bezig was met de RDW ik ben van 1972 ze begrepen mij en ik moest ergens een klacht indienen bij deze. ik vind dit echt niet kunnen ik rij al jaren op de brommer / scooter en brommobiel.

Als de RDW hun fout toegeeft het kan toch gebeuren (zou niet moeten mogen maar met de techniek van tegenwoordig) ik heb daar nog begrip voor dat het kan gebeuren maar word nu met kluitje in het riet gestuurd ik wil graag mijn rijbewijs terug zodat ik weer in mijn brommobiel kan rijden deze heb ik nodig om naar mijn werk te komen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

Reactie van de melder van de klacht vd Dungen

3 maanden geleden - RDW behandeld geen enkele klacht zoals ik het hier lees bij alle meldingen . men denkt dat ze God zijn of zo ik vind het echt schandalig dat men zo met mensen omgaat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vd Dungen