Klacht: Ray Ban Groupon

op 11 juli 2012 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 April 2012 heb ik bij Groupon België een Ray Ban zonnebril besteld. Deze zou binnen 15 werkdagen geleverd worden. Helaas na 20 werkdagen was er nog steeds geen zonnebril. Een telefoontje aan Groupon België gedaan, maar helaas met het antwoord: ‘Wij zijn afhankelijk van onze leverancier’. De leverancier betreft de zonnebrillen is VIPriva.com. Ook heb ik op 13 Juni 2012 een mail gestuurd aan VIPriva.com. Met de reactie:

‘Dear,

We are sorry but we are in late with the delivery of your order Rayban.

We did not received yet the entire order Rayban.

It should be ok for next week.

Sorry again for this long delay.

Regards,

Bertrand – VIPriva.com’

Helaas na deze reactie nog steeds geen levering van de Ray Ban. Nogmaals gebeld naar Groupon met het antwoord dat ze volgende week zeker geleverd worden. Helaas niks is minder waar nog steeds geen Ray Ban. Ik hang nu dagelijks met Groupon België aan de telefoon. Helaas vertellen ze mij elke keer dat ze het door zullen geven. Het is nu inmiddels 11 Juli en ik heb nog steeds geen Ray Ban gezien. Groupon wil niet mee werken en de telefoontjes leveren werkelijk helemaal niks op.

Ik hoop dat u iets voor mij kunt betekenen.

Hartelijk dank,

Rolf Brekelmans

PS: Ik zou het erg fijn vinden om mijn zonnebril te hebben voordat ik op vakantie ga.

Gewenste Oplossing:

Geld Terug of een levering van de zonnebril voor 15 Juli

Alle klachten die gemeld zijn door Rolf.Brekelmans