Klacht: Rauwe Quarter Pounder

op 13 september 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik heb een vreselijke vieze rauwe hamburger gekregen van Mc Donalds in Ochten (langs de snelweg A15)…. afgelopen maandag 12 sept heb ik een Quarter Pounder besteld bij het raampje.

Nadat ze alles aan mij overhandigde reed ik net de parkeerplaats af en merkte dat de hamburger rauw en koud was. Ik spuugde alles weer terug in het bakje en ik kwam er achter dat het van binnen rauw en koud was.

Ik draaide maar gelijk de parkeerplaats op om vervolgens mijn klacht te melden. Ik kreeg weliswaar een nieuwe hamburger maar helemaal geen excuses.
Het enigste wat ze zeiden dat het vlees wel eens rood was…. dat vlees rood kon zijn is mij helder (-rood). Gelukkig maar dat het vlees van de Mc ook echt vlees is…. Maar koud en rauw is geen happening. De smaak van het rauwe vlees bleef in mijn mond hangen.

Ik hoop dat de leidinggevende hier iets mee doet… Je zou in dit soort gevallen op z’n minst een excuses aan kunnen bieden of een drankje om de smaak te laten verdwijnen.

Nee… Daar was niet aan gedacht!

Helaas ben ik nu ziek geworden. … Ik voel me niet goed, nou weet ik niet zeker of het hierdoor is gekomen maar meneer McDonald’s zou ik van een rauwe Quarter Pounder ziek van kunnen worden?

Een reactie op z'n minst

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lamstraal69