Klacht: Rauwe melk zwangerschap

op 05 mei 2017 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Ik heb afgelopen dinsdag een bezoek gebracht aan het La Place restaurant in Bataviastad (Lelystad). Daar heb ik toen een verse, witte chocolademelk geconsumeerd. Nb. De dame in kwestie die ons bediende, zag duidelijk dat ik zwanger was maar heeft mij toen niet afgeraden het product niet te nemen.

Omdat ik achteraf vervolgens verhalen hoorde over het feit dat La Place onder meer met rauwe melk werkt voor hun broodje bieslook-roomkaas heb ik bij hen de vraag neergelegd of er dan ook rauwe melk wordt gebruikt voor de verse, witte chocolademelk die ik heb gedronken.

Vervolgens kreeg ik hierop enkele dagen later pas een nog onduidelijker antwoord waardoor ik me nu nog meer zorgen maak. Zeker aangezien ik een dag naderhand behoorlijk ziek ben geworden. Echter krijg ik nu vervolgens geen reactie meer van La Place terwijl ik wel echt graag snel duidelijkheid hier over willen hebben, gezien dit serieuze consequenties kan hebben voor mijn zwangerschap

Zodra ik op zeer korte termijn contact met iemand heb gehad (dus iemand die ook daadwerkelijk verantwoordelijk is voor de warme dranken) die mij alle duidelijkheid kan verschaffen omtrent de gebruikte producten voor de verse, witte chocolademelk.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over La Place

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over La Place nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van La Place

5 maanden geleden - Goedemorgen Daphne, Bedankt voor je bericht. Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je opgenomen is hierover. Ik ga er dan ook vanuit dat je vraag inmiddels voldoende is beantwoord. Mocht je nog vragen hebben, dan staan we je uiteraard graag te woord. Met vriendelijke groet, Donna La Place Gastenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Daphnem1987