Klacht: rare facturen en negeren van vragen!

op 21 december 2012 over Enexis in de categorie klachtmelden, Netbeheerder

ik had na een afsluiting een nieuw energiecontract aangevraagd toen heb ik enexis gecontacteerd en gevraagt over er nog rekleningen voldaan moesten worden omdat ik weer gas en stroom zsm wilde omdat t ging vriezen en ik niet in de kou wil blijven zitten dit was in oktober de klantenservice vertelde mij dat er niks openstond na telbare telefoontjes later omdat het zolang duurde kwam er ineens bedragen door de telefoon door tot nu toe heb ik al 220 euro betaalt(2x 55 euro afsluiting 2x 55 euro aansluiting) en heb nog steeds geen stroom, toen heb ik nogmaals zovaak gebeld en gemailed en kreeg een telefoontje terug dat er 78 euro voldaan moest worden dus ik die betalen en weer gevraagd of er nog meer betaalt moest worden en er was verder niks ik had ook nog eens gevraagd moet er betaalt worden als er aangesloten wordt nee werd gezegd dan krijgt u een factuur…vorige week belde de monteur van enexis mij of ik even naar beneden wilde komen om 110 euro te pinnen voor aansluiten ik heb de beste man gemeld al 220 euro te hebben voldaan en hij heeft een nieuwe afspraak gemaakt en is vervolgens weer vertrokken aangezien ik niet thuis kon zijn ben ik naar hetzelfde emailadres gaan mailen(omdat bellen vanaf deze locatie niet kan) en heb ik inmiddels al zeker 30 to 40 keer hetzelfde mailtje met de vraag of ik die kosten via internetbankieren kan voldoen en tot op heden wordt ik nog steeds genegeerd door dit bedrijf.dus ik moet in totaal 330 europ betalen en dat van een uitkering!…ik vindt dit zeer onfatsoenlijk en onmenselijk, het lijkt een trent bij enexis om mensen rond de kerst in de kou te zetten want dat hebben ze mij alleens eerder geflikt.

aansluiting krijgen zonder enige vorm van zeik en contact opnemen en een duidelijke inzage in de betaalde kosten en waarvoor ze zijn en de 78 euro die zomaar uit de lucht geplukt is retourneren als conform mijn optelsom in de brieven duidelijk niet klopt.
ze moeten eens nadenken dat ze met MENSEN werken en niet met apparaten!een excuses met evt schadevergoeding zou ze ook niet vervelend staan!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Leroyvl