Klacht: Rare behandeling

op 17 september 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Geachte klantenservice,

Op zondag 17-09-2017 gingen mijn vrouw en ik op ziekenbezoek bij mijn zoon in het ziekenhuis. Hij ligt hier al 7 weken en het ziekenhuis eten komt zijn neus uit. Ik doe mijn bestelling en je kassa jongen neemt mijn bestelling aan. Ik vraag of de Chilli Chicken met een andere saus kan omdat dat te scherp is voor de persoon die het gaat nuttigen.
Hij gaat overleggen met de kok ( Pascalle die tevens de manager is daar zegt hij) en komt terug met dat mag niet van mijn manager. Dan vraag ik hem vraag dan maar aan de manager of het zonder saus mag.
Bij het verlaten van de vestiging vraag ik de kassa medewerker hoe is de naam van u manager? hij vraagt mij waarom wil u dit weten? ik zeg dan omdat ik mijn beklacht ga doen over die manier van u manager, hij zegt Pascalle heet hij. Ik twijfel of hij de manager is wat die zijn vaak herkenbaar aan hun kleding.

Eenmaal in het ziekenhuis zie ik mijn zoon smullen en hij zegt konden ze hier maar zo koken, maar ik ben op dat moment nog steeds erg teleurgesteld in Mac Donald

Ik het kader van klantvriendelijkheid zou het mooi zijn dat men gewoon een andere saus geeft als iemand het niet mag hebben of niet tegen scherpe saus kan ( desnoods met bijbetalen ) Ik nam toch voor € 17.15 handel mee.

Graag verneem ik hoe u over deze situatie denkt

Ed van Ingen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edvaningen