Klacht: Randje van flesje kapot

op 12 september 2016 over Grolsch in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het randje van mijn flesje is kapot. Hierbij een snee in mijn lip opgelopen. Net nieuw uit het krat

Gewenste Oplossing:

Vervanging van het huidig kratje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 13 september 2016 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 september 2016 om 10:21 geantwoord

Ja deze fles is nog bewaard. Hoort bij het kratje.

Met vriendelijke groet,
Björn Reints

Bericht van Grolsch

1 jaar geleden - Geachte heer Reinta, Fijn om te horen dat de fles bewaard is gebleven. We zullen u een verpakking toesturen waarin de fles (gratis) aan ons geretourneerd kan worden. Wij gaan deze dan onderzoeken en uiteraard kunt u daarna van ons nog een reactie verwachten. Met vriendelijke groeten, Petra Gosses Grolsch Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Björn Reints