Klacht: Rampzalige software

op 07 december 2013 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Mac is kennelijk voor TomTom een onoverkomelijke horde. Niets anders dan problemen. Onlangs jaarabonnement genomen en mailtje van TT ontvangen om vooral de nieuwe kaart te uploaden. Behalve de beschikbare ruimte in het apparaat heb ik er ook een extra kaart inzitten van 4GB. Die wordt niet herkend en de software is onvermurwbaar. Om te updaten moet ik onderdelen naar de computer downloaden. Dat heb ik braaf gedaan en daarna is ’t onmogelijk om communicatie tot stand te brengen, tussen ’t Tomtommetje en de computer. In het totaal onoverzichtelijke, onvriendelijke doolhof van hulpdocumenten maakt TomTom de gebruiker langzaam rijp voor de psychiatrisch dynamische kliniek. Een programmaatje onder de titel: MyDriveConnect is TomTom’s evangelie voor de redding. Nou vergeet ’t maar. TomTomHome opnieuw geïnstalleerd. Flash opnieuw geïnstalleerd en na anderhalve dag is het resultaat nog steeds nul! Bagger!!

Simpel. Werkende verbinding, die ik had voor de alles vernietigende, door TT aanbevolen update, herstellen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht BenOokBoos

1 maand geleden - Als gebruiker van Apple (Mac) en TomTom ben je de sjaak. Jarenlang al is het updaten een probleem. De laatste geestelijk ontwrichtende update van de TomTom software-ontwikkelaars is om gek van te worden. Volgens TomTom moet mijn huidige Home-software 2.10.1.333 worden vervangen door een essentiële nieuwe. Versie: 2.10.2.600 Prima. Nadat de voortgangsbalk aangeeft dat de update voltooid is, druk ik op installeer en vervolgens zadelt TomTom me op met de perfecte cirkel. De update is kennelijk niet verwerkt, want ik moet opnieuw (gedwongen hè, geen keuze) weer diezelfde essentiële update installeren. Enz. enz.. enz. enz…… Een doolhof zonder uitgang! Dit is overigens niet de eerste keer dat me dit overkomt. Ik heb wel betaald voor kaarten, maar kan ze niet installeren. De arrogantie dampt uit het feit, dat ik TomTom op 24e.9 hierover een klacht heb gestuurd en ik tot op heden nog steeds geen reactie heb ont- vangen.

Alle klachten die gemeld zijn door BenOokBoos