Klacht: Rampzalig

op 03 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had bij Wehkamp een nieuwe koelkast en vaatwasmachine besteld . Zou op zaterdagmorgen geleverd worden . Het was de 1ste zaterdag dat het zo bloedheet was. Vaatwasser de vrijdagavond ervoor op laten halen . Die zaterdagochtend kreeg ik van Dynalogic het bericht dat de koerier onderweg was . De hele koelkast en diepvries leeggemaakt en de mensen die mijn koelkast overnamen gebeld dat ze hem konden komen halen . Zij ook de mensen gebeld die op hun beurt hun koelkast zouden overnemen . Gewacht op de koerier . Staar er even later een berichtje dat het niet doorgaat wegens een sorteerfout . Ik aan het bellen was helemaal in paniek , geen koelkast ,geen vaatwasser terwijl ik een allergie heb aan mijn handen waardoor ik zo min mogelijk mijn handen nat mag maken en nog medicijnen in de koelkast moet bewaren . En ook mijn hele voorraad , waar moest ik die laten ? Maakte niet uit wat ik zei , ze vonden het heel vervelend maar konden niets doen . Moest maar geduld hebben .Heb die avond voor honderden euries aan voorraad in de container gegooid . Drama was het hier . Bijna een maand later ,na uren bellen ,chatten , Beloftes die ze niet nakwamen ,leugens en chauffeurs die we bij de zoveelste afspraak voorbij zagen rijden om even over elven s ávonds zonder ook maar te stoppen . De chauffeur gebeld maar, nam niet op ,herkende mijn nummer . Toen gebeld met het nummer van mijn schoonzoon , toen ze doorhadden wie er belde werd de telefoon er gewoon opgegooid . Waardeloos bedrijf met zeker de helft aan incapabele chauffeurs . De zaterdag erna eindelijk alles ontvangen na een maand zonder koelkast en vaatwasser , het was bloedheet . Moest iedere dag meerdere keren naar de winkel omdat ik niets kon koelen of bewaren . Daarbij ben ik diverse dagen doodziek geweest omdat mijn injecties niet gekoeld waren . Als ik alles op zou moeten schrijven wat er gebeurt ,beloofd ,gelogen en niet nagekomen is was ik nog zeker een paar uur bezig .

Wanneer ik tevreden zou zijn ? Moeilijk , in ieder geval zou ik zeker de 500 euries die ik aan materieele schade geleden heb vergoed willen hebben . Verder ,de ellende ,de emotionele schade die ik gehad heb , dat kan ik niet in geld uitdrukken . Het zou eigenlijk verboden moeten worden dat een bedrijf als dynalogic nog rondrijdt . Dus , zeker 500 euries voor mijn voorraad uit de diepvries en koelkast . Voor de emotionele schade en ellende heb ik geen idee. Laat ze maar een bod doen . Ik zie het wel . Heb inmiddels ook al een aantal klachtenformulieren ingevuld en gemaild naar dynalogic maar, weer geen respons . De eerste mail is op 19 juni verstuurd . Zit nog steeds met de nasleep dus .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:03 geantwoord

Geachte mevrouw Uittenbogerd,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door HermaUittenbogerd