Klacht: Radiator

op 07 februari 2018 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Op woensdag 24 januari bel ik met breman dat mijn radiator in de woonkamer stuk is hij lekt aan de achterzijde het is doorgeroest ze zouden een monteur langs sturen maandag 29 januari komt de monteur hij stelt vast dat de radiator vervangen moet worden hij zou er een spoedopdracht van maken in de middag gebeld en kreeg te horen dat hij op 5 februari vervangen zou worden op maandag geen breman toen we belden kregen we te horen dat het pas op 22 februari zou zijn de radiator moest besteld worden daar was het wachten op wat natuurlijk niet klopt als ik voor 3 uur een radiator bestel heb ik hem de volgende dag in huis na nog een paar keer gebeld te hebben kreeg ik iemand van de planning hij had het over de drukte en ze moeste bij mij met 2 man komen omdat het een grote radiator is hij vond het eigenlijk nog wel snel gaan

Ik kan hoog en laag springen maar het blijft natuurlijk op de geplande datum maar ik ben hier niet tevreden mee het moet toch mogelijk zoiets in 14 dagen op te lossen als ik een radiator zou hebben is het in 2 uur gedaan maar ik woon in een huurhuis van stadion dus ik kan niets zelf doen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Hans Kuipers

4 maanden geleden - U hoeft nu natuurlijk niet meer te reageren we zijn nu zo ver dat er niets meer op te lossen is maar nogmaals ik vind het niet normaal dat u met zoon groot bedrijf niet in staat ben binnen een week een radiator te plaatsen de monteur had er een spoed opdracht van gemaakt omdat het in de woonkamer is maar ik ben natuurlijk niet echt een klant van u via staedion kom ik bij u terecht groeten Hans Kuipers

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 19 februari 2018 om 08:43 geantwoord

Heeft op 19 februari 2018 om 09:39 geantwoord

Het is
nu niet meer relevant maar ik ben niet tevreden met de gang van zaken
Hoogachtend Hans Kuipers

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Kuipers